Shop Mobile More Submit  Join Login
Dark Souls: Lautrec Aliens by UsagiLovex Dark Souls: Lautrec Aliens by UsagiLovex
YAYYYYY!!! :happybounce:

I finally finished it!! Lautrec in ALIEN MEME POSE! lol~...if anyone gets the joke..:P

It took me about...5 days to work on this :D I'm quite proud of myself :meow:

And also it was my first time using Sai tooo~ I hope it looks alright hehe :D Tried my best and worked my butt off XD lol

Well anywho~

I am selling this as a print :D

Sooo~ if any of you Dark Souls fans are interested, here's a link to my etsy shop :)

:star: [link] :star:
Add a Comment:
 
:iconejparrot:
ejparrot Featured By Owner 2 days ago  New Deviant
Lautrec is not bad hes best character
Reply
:iconderenkah:
DerEnKah Featured By Owner Jul 10, 2015  New Deviant Hobbyist Artist
:D
Aliens...of course!!!
Maybe I always killed Lautrec without any reason. :)
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner Jul 19, 2015
haha XD
Reply
:iconzaladric:
Zaladric Featured By Owner Jul 6, 2015  Student General Artist
you are a genius that is really funny, made my day.
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner Jul 10, 2015
Aww yay! :D
Reply
:iconfrying-pan-warrior:
Frying-Pan-Warrior Featured By Owner Edited May 21, 2015  Hobbyist General Artist
lautrec is the perfect example of "that guy"
Reply
:iconpancakeminezz:
pancakeminezz Featured By Owner Apr 14, 2015  Hobbyist Artist
ohmyGohmyGodohmyGodohmyGodohmyGodohmyGodohmyGodohmyGod!
Reply
:iconaydensnake:
aydensnake Featured By Owner Apr 11, 2015
seems legit
Reply
:iconsomekindaspy:
SomeKindaSpy Featured By Owner Apr 3, 2015
Hate that guy. Kill him every time.
Reply
:iconbigdaddymrbubbles:
BigdaddyMrbubbles Featured By Owner Feb 1, 2015
Lmfao too funny
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner Feb 7, 2015
Yayyyyy XD
Reply
:iconwirnoa:
Wirnoa Featured By Owner Jan 11, 2015  Student General Artist
soooo fan of this picture. Well done!!
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner Jan 12, 2015
Thanks! :)
Reply
:iconlopez-la-pesado:
Lopez-La-Pesado Featured By Owner Dec 1, 2014
*pyromancy noise*
Reply
:iconthisischaos9000:
thisisCHAOS9000 Featured By Owner Nov 12, 2014
fire keeper gone?

-HUNTS YOU DOWN AND SLAYS YOUR ASS-
Reply
:iconshade-iron-fist:
shade-iron-fist Featured By Owner Oct 23, 2014
Sure lautrec... I believe you... *pulls out bandit knife behind his back*
Reply
:iconironwolf935:
Ironwolf935 Featured By Owner Sep 11, 2014
Liar ahead.
Reply
:iconblueberrypopper118:
BlueberryPopper118 Featured By Owner Aug 18, 2014
.........damn him
Reply
:iconthisischaos9000:
thisisCHAOS9000 Featured By Owner Aug 3, 2014
no you killed her now don't run to anorlondo please I don't want to go to sens fortress I hate those snake people
Reply
:iconmastermorf:
MasterMorf Featured By Owner Aug 2, 2014
don't worry lautrec i never suspected you i always knew this was aliens doing. 

haha awesome pic you did there :D (Big Grin) 
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner Aug 3, 2014
lol thank you XD
Reply
:iconmastermorf:
MasterMorf Featured By Owner Aug 4, 2014
you're welcome. and if you can draw more dark souls characters in meme pauses that would be wonderful.
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner Aug 4, 2014
lol oki XD
Reply
:icon117sergent:
117SERGENT Featured By Owner Jul 15, 2014
Haha I killed Lautrec since 1h, so fun to see your picture, THANK YOU ! I am a dummy! 
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner Jul 17, 2014
HAHA I'm glad my art amused you XD
Reply
:iconstworekk:
Stworekk Featured By Owner Jun 21, 2014
i've just finished Dark souls 2 Guys :D
130 deaths and everyone bosses defeated :)
Sr for my language EG is not my language :D
Reply
:icondgsilv3r:
DGsilv3r Featured By Owner Jul 13, 2014
130 deaths only? Now I can tell you are a smart or safe player!
I just passed my 430th death and I still got 4 bosses to go.
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner Jun 22, 2014
Ohh coool XD 

:iconsolaireplz: :iconsaysplz: Praise the SUN!
Reply
:icond-goldenheart:
D-Goldenheart Featured By Owner Jun 18, 2014  Hobbyist General Artist
So I'm playing the game right now. I just defeated the gaping dragon and I'm going into blighttown. What happens to the fire keeper? I still want to keep my 10 ectus flasks.
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner Jun 22, 2014
someone kills the firekeeper, you can still use 10 ectus flasks but not the bonfire
Reply
:icond-goldenheart:
D-Goldenheart Featured By Owner Jun 24, 2014  Hobbyist General Artist
That gold guy?
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner Jun 27, 2014
Yea lol I didn't want to accidentally spoil anything to you, i wasn't sure if you already knew or not  O.O sorry that I wasn't blunt about it lol
Reply
:icond-goldenheart:
D-Goldenheart Featured By Owner Jun 27, 2014  Hobbyist General Artist
It's alright! What if I kill him first? I got a dark knight sword with 265 damage... so will that kill the sucker?
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner Jul 7, 2014
I'm so sorry for the late reply! I was gone for 5 days because I was tabling at anime expo @_@ lol but the sword will be strong enough, but it's up to the player. it's the skill of the player that kills the enemy
Reply
:icond-goldenheart:
D-Goldenheart Featured By Owner Jul 8, 2014  Hobbyist General Artist
Somehow... I keep dying in Blighttown. I don't know where to go and that is messing up my story mission.

And really? How was it?
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner Jul 12, 2014
Anime Expo was really fun haha I got to do alot of fun commissions and I'm excited for next year :D 

You need to go to the bottom where the swamp is, when you get there that should lead you to the next boss.  If you need more help, there are also wiki's for Dark Souls ^^ Dark Souls wiki.  
Reply
(1 Reply)
:iconblackorb00:
blackorb00 Featured By Owner Jun 6, 2014
>>> I would love to have this on a T-shirt..
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner Jun 22, 2014
I've been trying to find materials and supplies so I can make this happen O.O
Reply
:iconsilentcrescent:
SilentCrescent Featured By Owner May 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Y'know, after several play-throughs in which I made a different choice each time about letting him live long enough to kill a *specific person,* and having the bonfire go out until I trekked through a *certain place* in order to kill him, I finally realize it. This guy wasn't just a wanker or a jerk, he was so much worse...he was...

THE DARK TROLL. D:
Reply
:icontominator-gaming:
Tominator-Gaming Featured By Owner Jul 3, 2015  Student Filmographer
OMG yes
Reply
:iconlunabelnadez:
LunaBelnadez Featured By Owner May 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
HAHAHAHAHA!!!! I love this genius piece of art! :D :D :D
THIS IS AWESOME!!
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner May 11, 2014
LOL thank you XD
Reply
:iconlunabelnadez:
LunaBelnadez Featured By Owner May 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
Haha, welcome! XD
This Lautrec... the amount of lies are too damn high. 
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner May 13, 2014
HAHAHAHHAHAHA yes XD
Reply
:iconlunabelnadez:
LunaBelnadez Featured By Owner May 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
I hate him because he kills the fire keeper! XD
You know, when I first played Dark souls and returned to the firelink shrine, I was like:
"WHAT?!? Where the heck is the keeper? ARGH!! DAMN YOU, LAUTREC, I SHOULDN'T HAVE FREED YOU!!" Terror..Ahhh..Onion 
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner May 15, 2014
AWWWW lol XD Now you know O.O 
Reply
:iconlunabelnadez:
LunaBelnadez Featured By Owner May 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
Yeah, and it's too late already...  squintplz 
Next game I'll kill him..
Reply
:iconusagilovex:
UsagiLovex Featured By Owner May 17, 2014
Seek your revenge...and PRAISE THE SUN!
Reply
(1 Reply)
:iconkingofthefallen09:
kingofthefallen09 Featured By Owner Apr 27, 2014  Hobbyist Traditional Artist
 The only alien I see is him...hmmmm
Reply
:iconsorosoro:
Sorosoro Featured By Owner Apr 12, 2014
Well this is my Background now.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 2550 × 3300




Details

Submitted on
September 19, 2012
Image Size
618 KB
Resolution
2550×3300
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
36,973 (6 today)
Favourites
835 (who?)
Comments
312
Downloads
581
×